کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسپاتیفای دسترسی به متن آهنگ‌ ها را برای کاربران فعال کرد

کاربرانی که از اسپاتیفای به صورت رایگان استفاده می‌کنند، دوباره می‌توانند متن کامل آهنگ‌ ها را ببینند. اسپاتیفای تصمیمش را درباره محدود کردن دسترسی به متن آهنگ‌ ها برای کاربران رایگان تغییر داده است.

قبلا اسپاتیفای اجازه می‌داد که کاربران رایگان فقط متن سه آهنگ در ماه را ببینند، اما بعد از اعتراض شدید کاربران، حالا همه کاربران رایگان می‌توانند متن تمام آهنگ‌ ها را ببینند.

 

اسپاتیفای دسترسی به متن آهنگ‌ ها را برای کاربران فعال کرد

 

یک سخنگوی اسپاتیفای به سایت انگجت گفته است: «ما همیشه در حال آزمایش و بهبود هستیم. این یعنی امکانات ما ممکن است بین نسخه‌ های رایگان و پولی و همچنین بین کشورها و دستگاه‌ ها متفاوت باشد. در هفته‌ های آینده دسترسی به متن آهنگ‌ ها برای کاربران رایگان را گسترش می‌دهیم تا بیشتر مردم بتوانند از این قابلیت لذت ببرند.»

قبلا تصور می‌شد که اسپاتیفای برای تشویق کاربران به خرید اشتراک پولی، دسترسی به متن آهنگ‌ ها را محدود کرده بود. اسپاتیفای اخیرا قیمت اشتراک‌ هایش را هم بالا برد و حالا ارزان‌ ترین اشتراک در آمریکا ۱۱ دلار در ماه است.

علاوه بر این، مدیرعامل اسپاتیفای، دنیل اِک، گفته بود که می‌خواهد امکانات بیشتری برای کاربران رایگان فراهم کند و امکانات فعلی را هم بهتر کند. به نظر می‌رسد که دسترسی بدون محدودیت به متن آهنگ‌ ها یکی از این تغییرات بوده است.

هنوز دلیل دقیق تغییر تصمیم اسپاتیفای مشخص نیست، اما نشان می‌دهد که این شرکت بزرگ موسیقی همیشه در حال آزمایش چیزهای جدید و رفع مشکلات است. اسپاتیفای که تعداد کاربران فعال ماهانه‌اش ۱۴ درصد نسبت به سال قبل رشد کرده، تایید کرده که روی یک اشتراک لوکس هم کار می‌کند.

این اشتراک لوکس قرار است کیفیت صدا، امکانات کنترل و ویژگی‌ های بهتری نسبت به اشتراک معمولی داشته باشد. مدیرعامل اسپاتیفای گفته است که قیمت این اشتراک احتمالا بین ۱۷ تا ۱۸ دلار خواهد بود، اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50633 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/10 تعداد مشاهده: 51
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر